Kerkdiensten

Hartelijk welkom in onze kerkdiensten! Het adres van de kerk is Kerkstraat 35 in Woudrichem. Als u de vesting binnenrijdt kunt u de kerk niet missen. De ingang bevindt zich aan de zijkant.

Voor de ochtenddiensten kennen we de volgende aanvangstijden:

• in de zomertijd om 9.30 (vanaf laatste zondag van maart).
  • in de wintertijd 10.00 (vanaf laatste zondag van oktober).

De avonddiensten starten zowel in de zomer als in de winter om 18:30 uur.

In onze diensten zingen we uit het Liedboek voor de Kerken (ed. 1973) en uit de bundel Op Toonhoogte (editie 2015). Van beide liggen exemplaren gereed bij de ingang voor gasten. Voor de schriftlezingen wordt gebruik gemaakt van de NBV-vertaling (de kanselbijbel is de versie NBV21).

Bij de ingang is iemand aanwezig om u te verwelkomen en wegwijs te maken. Er zijn welkomstbladen aanwezig in verschillende talen met uitleg over wat er gebeurt tijdens de dienst.

Het rooster van de voorgangers vindt u hier

Diensten uit onze gemeente kunt u hier thuis meeluisteren of later terugluisteren.

Tijdens elke morgendienst is er kinderoppas in het kerkelijk bureau voor de kinderen van 0 tot 4 jaar.

Voor alle kinderen van 4 t/m 12 jaar is er tijdens de kerkdienst op zondagmorgen gelegenheid om de kindernevendienst te bezoeken. Zie hiervoor de pagina kindernevendienst

Voor jongeren van 12 jaar en ouder is er elke eerste zondag van de maand ‘tienernevendienst’.

NB: Tijdens de zomervakantie is er geen kinderoppas en geen zondagsschool, maar alleen kindernevendienst voor kinderen van 4 t/m 8 jaar!